Vínově červeného spartaka pilotovali členové Oldimerclubu IG a popisují své zážitky: „nejméně má z celé cesty spolujezdec/kyně – tlustý roadbook, stopky, tužku, blok s poznámkami, kontrolní listinu na klíně, přitom obsluhovat tripmaster – to není procházka, ale pěkný kus práce. " říká o své úloze Iris Strauss z Berlína, která naváděla manžela Steffena za volatem spartaka. Veselé příhody, zápletky a dobré jídlo, příjemná večerní posezení a benzínové rozhovory jsou pak odměnou za stovky náročných kilometrů.
„Organizátoři rally nastavili časová okna tak, že i pomalejší auta měla šanci na dobrý výsledek a za to jim patří náš dík," přidává Steffen „tak se i nás šest škodováků může pochlubit dobrými výsledky. Sestavili jsme si neoficální škodovácký žebříček a to vyhrál i jinak úspěšný německý mistr rally. The Winneeeer íííís, jak se v poslední dobé po americku vyvolává vítěz se stal TEAM Kahle / Steinbrenner se startovním číslem 145 a Škodou 110 R. Získali 1. místo ve třídě přesýpacích hodin, 1. místo v třetí výkonnostní třídě a konečně krásné 4. místo v celkové hodnocení mezi 180 vozy, které dojely do cíle! Mathias Kahle je v německu známý automobilo soutěžní jezdec a Mistr Evropy v současných rally.
Jako druzí dojeli Josef a Hana Juračkovi, se startovním číslem 79 na Škoda Felicia ročník 1961. Juračkovi byli také 6. v celkovém hodnocení a 4. ve své třídě. „Bronz" šel na tým Iris a Steffen Strauß se startovním číslem 63 a Škodou 440 r.výr. 1958. Jejich 41. v tříde 3 a 99. v celkovém hodnocení je s ohledem na první účast na takovém závodě nad očekávání dobrý. „Protože jsme se úmístnili v první stovce, tak nás to stálo rundu za splnění cíl pro všechny naše kolegy.
4. Místo v neoficiálním hodnocení Škodovek vyšlo na startovní číslo 73, Škoda Felicia r.výr. 1960 týmu Joachim Luger a Andreas Graf Praschma, kteří skončili 121. v celkovém hodnocení a byli 50. ve své třídě. Elegantní Popular Monte Carlo Coupé týmu Josef Bartoň a Thomas Windisch přijeli celkově 137. a byli 19. v první výkonnostní třídě. Na 6. místo zajeli Heinz und Marianne Heindorf ze Skoda Oldtimeclubu s jejich „novým" embéčkem v soutěžním převleku. Ani oni se nemusí stydět za 141. místo ze 180 posádek. Účast na této renomované rally umožnil sponzoringen Dirk Johae od Skoda Auto
Za více než jen zmínku stojí další vůz české výroby se startovním číslem 96. Bleděmodrá metalíza Tatra 603, rok výr. 1965 pilotovaná Hannelore Wiltschinskou a Manuelou Schulz. Tyto dámy dojeli 27. V celkovém hodnocení, byly 8. V třetí třídě a vyhrály dámský pohár.
Vítěz celého závodu se stal tým Michael Müllmann a Claudia Binder. Stylově dojeli do cíle se vzácnýmvozem Bentley 3/8 Litre, rok výroby 1925. Za útrapy cesty a vítězství je čekal pohár a cesta z Hamburgu do NewYorku s QUEEN MARY.
Interview s účastníky vedl Dr.Georg W.Pollak, sc. Zürich