Nakonec se soutěže zúčastnilo celkem 34 soutěžících se zajímavými vozidly od trabantů přes škodovky až po Renault 8 Rallye, Lancia Monte Carlo, Ford Escort nebo třeba Mini Cooper. Jelo se celkem 5 jízd, každá jízda byla na 3 kola, kde byly na rovinkách rozmístěny celkem 2 retardéry pro snížení absolutní rychlosti a bezpoečnosti. Měřil se čas každé jízdy a součet časů pěti jízd určil pořadí dle nejrychlejšího. Poněvadž akce byla pojata od začátku jako rozlučka se sezónou a příjemné setkání s přáteli, tak sm soutěžící nerozdělovali do jednotlivých skupin. Pro větší vyrovnanost "silný/slabý výkon motoru" byly na trati rozmístěny právě ty retardéry, což se osvědčilo. Poháry si odvezly první čtyři místa, plus dámský pohár a plaketa za nejrychlejší čas jedné jízdy. Start i cíl byl v depu na jednom místě a byl měren ručně, stopkama.
Akce vzbudila mimořádný zájem a v příštím roce se bude opakovat zřejmě jiýž na jaře i na podzim. K měření již bude použita i časomíra, neboť čas nejryhlejšího od druhého, činil rozdíl pouhých 15 desetin vteřiny, což s ručně ovládanýma stopkama není úplně nejlépe vypovídající údaj.
Fotky ze Slánského oválu najdete na: romanmares-rajce nebo také na zdeno700-rajče