Rudolf Thurner postavil své první auto Thurner RS ve starém mlýně počátkem roku 1969.
Jako základ použil šasi automobilu NSU 1200 C, která bylo zkráceno o 100 mm. V zadní části umístil vzduchem chlazený motor NSU TT a kompaktní rám z trubkové oceli pokryl plastovou karoserií s dveřmi otevíranými nahoru ve stylu Mercedesu Gullwing.
Dvoujice reflektorů z NSU TT byla aerodynamicky překryta plexiskly a díky umístění motoru vzadu mohla být příď velmi nízké. Čelní sklo bylo použito z Porsche 904. Čtyřválcový OHC motor NSU měl 65 koní (48 kW) s objemem válců 1177 ccm a byl ovládán 4-rychlostní převodovkou. Úspěchem vozu byla díky laminátové karoserii velmi nízká váha (640 kg), podobně jako tomu bylo u velmi podobného Porsche 904 GTS. Při spotřebě 10,5 l / 100 km vůz dosahoval až 180 km/h, což bylo ve své době velkým úspěchem.
V letech 1969 - 1974 bylo provedeno celkem 121 vozů NSU Thurner RS, které se používaly jak pro běžný civilní provoz, tak i pro různé závody do vrchu. Závodní verze Thurner RS měla vstřikování paliva NSU Abt, což ji dávalo až 135 koní. Do dnešních dnů je pravděpodobně stále pojízdných již jen asi 20 vozů.
Dalším projektem Rudolfa Thurnera měla být kombinace podvozku VW Brouk 1303 s motorem Porsche 914/6. Bohužel, tato myšlenka se už nerealizovala a Thurner se dále výrobě automobilů nevěnoval.
Jedno z dochovaných vozidel NSU Thurner RS, vyrobené v roce 1970, jsem měl možnost si důkladně prohlédnout při německých klubových závodech historických automobilů do vrchu Internationaler Edelweiss Bergpreis, pořádaných koncem září 2012 na panoramatické horské silnici Ressfeld, nedaleko Berchtesgadenu. Velmi čisté linie vozu mne opravdu uchvátily.