Ano, zde se nejedná o původní originální automobil NW Präsident z roku 1898, který tenkrát absolvoval svou legendární jízdu z Kopřivnice do Vídně a je již téměř sto let v držení pražského Technického muzea,. Nyní píšeme o dokomalé funkční replice, kterou postavila automobilka Tatra v Kopřivnici před 35 lety. Díky tomu se již pět let i tento automobil řadí mezi pravá historická vozidla, byť né mezi ty nejstarší veterány kategorie A vyrobené do roku 1918, ale na opačnou stranu, mezi ty absolutně nejmladší.
Podle specifikace FIVA je to však opravdu jedna z mála skutečných automobilových "REPLIK" u nás, vyrobených i po letech podle původních plánů i původním výrobcem. Všechny ty další automobily, jako jsou naříklad různé laminátové stavby na původních podvozcích VW Brouk, připomínající více či méně svým tvarem různé jiné historické automobily se již nemohou nazývat replikami, ale kopiemi. "KOPIE" je totiž automobil vyrobený jiným výrobcem, než byla původní předloha. I kopie dnes mohou být veterány, majitel ale musí doložit, že celé vozidlo (nikoli jen podvozek VW) je starší třiceti let.